torsdag 11 oktober 2012

Helhärlig höstdag

Vilken helhärlig höstdag jag haft tillsammans med nära & kära! Först långlunch på Solrosgatan med 4 favoriter - Åsa, Sandy, Ebbzon & Nella - och därefter lekplatsbus i det sköna vädret med döttrarna mina:)

Hos Åsa blev jag bortskämd med hemlagad chorizopaj (MER än mums!), mozzarellasallad, nybakade "Merino-kanelbullar", latte och kärlek i överflöd. Dessutom fick jag mig en smygtitt på kommande Sh'Bam-release vilken självaste "Fröken Eriksson" medverkar och glänser i! Sååå grym H O N är! Mallig så jag nästan spricker;)

Njöt även till fullo av eftermiddagen tillsammans med mina 2 största kärlekar. Kombinationen klar luft (ÄLSKAR fina höstdagar) och glada barn är outstanding! Imorgon väntar en annan härlighet - AW med Carin och Cicci! Jag är lyckligt lottad här i livet!

Också helnöjd med appen Photo Mess:) Se vilka fina fotokollage det går att göra! Dubbelklicka på bilderna om ni önskar större varianter med bättre upplösning!




Puss & Good night!/ Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar