onsdag 17 oktober 2012

Dottie & Friends (ny version)




Vid genomläsning av tidigare inlägg (jag gör det ibland bara för att uppleva alla härligheter på nytt) inser jag att layouten till "Dottie & Friends" - text och bild ifrån min barndomsvän Johannas dotters dop - ser lite märklig ut... Börjar "pilla" och "vips" försvinner inlägget:( Vilken tur att fotona finns sparade i min dator och att jag, genom appen "Photo Mess", har möjligheten att göra en ny, än finare, rapport:)

Sammanfattar glädjestunden - Maria Sofia Dorothées dop - på följande vis: Bedårande & harmoniskt dopbarn i flera hundra år gamla spetsar. Stolta strålande föräldrar. Onsala- & barndomsnostalgi. Flärdfullt "dopkaffe" iform av champagne, snittar & lyxtårta. Barnens favorit Xico. Festens yngsta & äldsta i leopard. Glädje. Kärlek.


Så, nu är ordningen återställd:) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar