lördag 9 juni 2012

Åter i Svedala:)


Cap d'Agde 2012


Jag är nyss hemkommen ifrån 2 underbara semesterveckor med "Petterssons" i Cap d'Agde och som jag har längtat efter att delge Er alla våra äventyr! Att vara oförmögen att blogga på flertalet veckor medför grav abstinens vill jag lova men nu är det äntligen dax:) För er som gillar familjebravader väntar underhållande läsning och ljuvliga bilder, men för övriga - skippa min blogg ett tag framöver. Här kommer det nämligen frossas i sköna semesterminnen:

- "Farca" & Euphoria!!!
- Lazy days & Adventures
- Svärfar 60 år
- Beach Birthday
- Nellas nya färdigheter
- Dinas äventyr
- Fashion report Cap d'Agde
- Strandhäng


En "teaser" i bildform:


Semesterlycka


Lyxigt strandliv


Skaldjursfrossa på balkongen


Vattenakrobatik


Poolhäng


Nellas strandpremiär


Livsnjutning


After-beach-myyys


Restaurangbesök med finaste Ingis & Janne


Avkoppling


Men allra först - före hela semesterhärligheten återges - vill jag mer än gärna bjuda på sköna bilder ifrån brudfesten jag hann med kvällen före vår resa. Missa inte kommande inlägg om BÄSTA semesteruppladdningen:)


Kyss!/ Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar