tisdag 22 maj 2012

Strandhäng ersätter stanspan!


En alldeles vanlig måndag;)


Plan A - shopping (bla bikini inför stundande holiday) och fika i stan med Molle & Hellan.
Plan B - promenix till och picknick vid Härlanda Tjärn.

Vadan dessa tvära kast? Min mobil ballade ur (= gick vare sig att ringa, svara eller sända/mottaga sms) vilket omöjliggjorde 1/ bussbiljett och 2/ telefonkontakt med omvärlden. Då jag bestämt träff med girlsen kl 10 blev jag smått panikslagen men situationen räddades galant av Mickes kusse Tess som (genom min smått desperata Facebookstatus) insåg min nöd och kontaktade Hellan. Thanx Sweetie!

Resultatet? Strålande! Stanspan ersattes av strandhäng vilket - med tanke på såväl väder som umgängeskvalité - helt klart får betraktas som en förändring till det bättre! Dessutom avslutades dejten på bästa vis - altanmys med alla våra tjejer:)



Barnvagnsmaffian;)


Picknick i det gröna


Strand & SAND är Stellas melodi!


Njuter av sol & jordgubbar:)


Altanmys med Stells


Dito med Nella


Hjärtlig TACK mina Favvotjejer! Gårdagen blev inte som planerad men vilken solig suuuperdag vi fick:)

Puss!/ Bus


Ps1 Tack Hellan för finfina bilder:) Ds1
Ps2 Fråga inte ang Estelles senapsgula klänning;) Maskerad eller cykeltur kvittar... ALLT prinsesslikt åker på omedelbums! Ds2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar