onsdag 27 juni 2012

Upp som en sol & ner som en pannkaka

Söndags: Glad som få, ovanligt pigg och "endorfinhög" efter såväl lyckad midsommarhelg som Bodybalancepremiär.

Måndags: Däckad av halont (HATAR denna åkomma ifrån djupet av mitt hjärta) och feber. Dessutom, Nella rejält förkyld och Estelle småhängig.

Idag/onsdag: Smått deprimerad över att tvingas ställa in min älskade Sh'Bam-klass vilken jag längtat efter sedan förra veckan. Bästa Jennifer kör en Zumba som ersättningsklass med det SUGER att påbörja sin "Sportlife-come-back" efter mammaledigen genom att vara sjuk!!! Härom dagen gladdes jag åt att jag varit frisk relativt länge men knappt hann jag tänka tanken förrän förkylningsbacillerna dök över mig:( Även om jag vet att jag har dåligt immunförsvar - detta hör samman med min sköldkörtelsjukdom Hypotyreos - blir jag lika besviken varje gång "taggtråden" i halsen börjar riva och lederna värka... SUCK!


Hoppas återkomma inom snar framtid med ett mer energifyllt inlägg!

Stor kram så länge!/ Beckis


Ps Fullt medveten om att förkylningar är "ingenting" i jämförelse med mycket annat men jävligt retsamt när man blir attackerad gång efter annan... Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar