fredag 15 juni 2012

Beach Birthday


Tittar med beundran...


...på min Micke...


...och ut över horisonten:)


Lördagen den 2 juni - min sambos birthday - var en av semesterns höjdpunkter och en av de skönaste dagarna på väldigt länge!

Mickes dag inleddes, likt traditionen bjuder, med frukost på (och familjegos i) sängen/soffan. Därefter, balkongmys med presentöppning, champagne, fruktsallad & bakverk och sedan väntade en heldag på stranden. Vi hade en stor terrass för oss själva på trendiga Les Vagues (restaurangen där vi även firade Janne 60 år.) Och visst var det lyxigt värre med loungegrupp, bord, jättelika "solsängar" (vilka, likt "Jungle Beach hyddorna", var såväl toksköna som barnvänliga), rosé i mass, café au lait, tuna tartar, glass, sol och, såklart, mängder av KÄRLEK!

Födelsedagsfirandet avslutades med skaldjursfrossa på strandrestaurangen Capao Beach vilket var hur mysigt och gott som helst! Jag gissar att den sköna stämningen syntes lång väg då restaurangens ägarinna frågade om hon fick fota oss till sin hemsida:)


Breakfest in bed:


"Puss & GRATTIS Pappa!"


"Jag hjälper dig lite med paketen!"


Frukost i soffan


Innerligt älskade. För alltid.


Lily är tokglad i sin storrasyrra


Balkongfest:


SÖTtrion Nella, LillM & Alex


Schyssta pjuks


Strandlyx:


Not bad:)


Bästa lunchen - Tuna tartar


Sweet!!!


Sämre kan man ha det;)


Avkopplande strandvy


Faster & Stella leker fjärilar


Praktiska solsängar när du behöver en lugn stund;)


Mina FINA


Fruktpause


Skaldjursfrossa:


Birthdaykiss


Festfina flickor


Stella gillar kombon sand & restaurang


Glädjestund


Älskade svärföräldrar


1/3 grubbleri & 2/3 skrattfest;)


La Familia mår gott


"Sne" för att hon knappt når upp till bordet!


Voilà! Vilken skaldjursfest!


Nella myser med sin farfar


Och Stellsan med papsen:)


Bus framåt natten


Vilken dag! TACK för att du fyllde år Micke så jag fick uppleva detta ihop med dig;) Skämt å sido - tack alla för en fullkomligt magisk dag! WOW! Kan inte sluta le när jag tänker på den!

Puss/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar