tisdag 19 juni 2012

Längtar efter strandhäng!


Cap d'Agde - sommaren 2012


Jag har ju redan publicerat många fina beachbilder ifrån Cap d'Agde men, då sommarvädret här hemma är allt annat än stabilt, drömmer jag mig tillbaka och fortsätter frossa i sköna semesterpics!


Nella och jag softar med fräsch frukt


Beachbarchill


L O V E


Stolt pappa med sin minsting


Familjefoto


Familjen Bus


Stor & liten


Igår - helrolig och toksvettig Sh'Bam med Karin & Sara på Sportlife Frölunda! Jag hade äran att få dansa med dessa sköna damer vilket var ett perfekt genrep inför onsdag då jag kör min Sh'Bam-premiär i Partille. Underbara Sara, aka "Mumin", kommer joina mig (Merino har dessvärre fått förhinder) och jag vågar lova en hel del "blond madness";) Ni alla är MER än välkomna - onsdag 17.30 i Partille.

Idag - BodyBalance för hela slanten! Release på söndag och a lot kvar att lära in...


Önskar Er en fin dag!/ Er Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar