onsdag 3 augusti 2011

Spontandejt på Hovåsbadet


SötStella gillar stranden!


Ibland har man tur! Då vädret verkade lite ostadigt (ena sekunden klarblå himmel och nästa, fula regnmoln) var vi i valet och kvalet huruvida vi överhuvudtaget skulle åka ut till havet idag. Hur som helst beslöt vi oss för att chansa vilket visade sig vara ett lyckat drag. Inte nog med att vi fick en underbar sol- och badeftermiddag i Hovås utan vi hade även nöjet att umgås med Hellan och LillStella:) Solsken och spontandejt på en och samma dag - mer än härligt!


Strandgos


"Man måste ju skölja sin baddräkt!"


Beachbrudar


Extra skönt att mysa inne på kvällen efter en skön dag ute i solen! Nu en stunds kurragömma med Stella (jag vet, helt tokigt att leka lekar mitt i natten men vad gör man när man vänt på dygnet och Lilltjejen är uppe till tolv?) och sedan, kudden!

Natti natti/ Becka

2 kommentarer:

  1. En sån dag det blev, tack för att ni förgyllde min eftermiddag :)! Men sötnos, det är dags att lägga på sig lite nu...det ser inte ut som du gått upp många gram ;) ORÄTTVIST! Puss Hellan

    SvaraRadera
  2. TACK själv min sköna! Haha, 10-12 kg har jag allt gått upp men jag har ju några centimeter att sprida ut det på:) Kyss!

    SvaraRadera