söndag 21 augusti 2011

Releasefest


Kvällens huvudperson tillsammans med sina fina föräldrar


"Balkongligan" - jag, Anna & Narmin


Stella Caroline är numera både döpt och har haft sitt första alldeles egna kalas! Och, vilken FEST! Mamma Hellan hade fejat och fixat som aldrig förr och bjöd på alla tänkbara läckerheter - parma, brie, mangosallad, (min favorit) rödbetor & chevre, kycklingspett i olika utföranden och rostad potatis. Till kaffet serverades sommarmarängtårta och varierade former av Helens (numera smått legendariska) cupcakes. Himmelskt!


Molle är impad av delikatessbordet


Cupcakes i mass


Hela ligan var på plats och tillställningen var en solskenshistoria på alla sätt och vis. Utöver kvällens huvudperson hade gänget även mycket annat att fira - kommande bebbar (extra stort GRATTIS till älskade Molle & Johan som relativt nyligen fick veta att de skall bli föräldrar!), Anna & Peters stundande giftermål och Åsa & Henkes nya hus! TACKAR såväl Stella som bästa värdparet och alla fantastiska vänner för en helmysig kväll i kärlekens tecken! Och knodden för att hon/han hade vänligheten att softa i maggen lite till och låta mamsen och papsen gå på partaj:)


På festhumör!


Pusskalas!


Snyggtrion Brilan, Anna & Anna


Mina hjärtan - Åsa & Mollan


Lottis med coola shoes!


Rosa raringar


CicciSöt med fina magen


Åsa & Karin strålar


K Ä R L E K


Jag, Anna, Narmin & Anna (aka Vickan) poserar:)


Balkongmingel


Killbordet - Andy, Micke, Henk, Johan & Peter


Bästa vänner - Hellan, Beckis, Molle, Åsa & Anna


Idag har vi varit på min ljuvliga brorsdotter Ediths 1-års kalas! Återkommer såklart med rapport & pics soon!

Trött med glad/ Beckis

5 kommentarer:

  1. Myyyys!! Vilka fina bilder babe! DU strålar!! Och snaaaart kommer bebben..!! :)

    SvaraRadera
  2. och du menar alltså att du är gravid? nånstans inuti DEN KROPPEN? i såfall ska jag också va det. om man får se ut som du! :)

    SvaraRadera
  3. Syrran! Då är vi 2:) Vilket leende! Vilka ögon! Vilket hårsvall! Kyss Fining

    Nonne, Darling, TACK! DU får mig att le!

    SvaraRadera
  4. Sötnos!
    Ett sånt urgulligt `repotage`ok om jag lägger till det i min CV?? Tack fina för att ni kom och förgyllde vår kväll. Det betydde extra mycket att ni kom då du faktiskt skall vila, att du dessutom är finare än någonsin är helt otroligt, magiska kvinna!! Tänk att vi är så lyckligt lottade med så underbara vänner!
    Nu längtar vi ihjäl oss efter det lilla underverket, kom ut nu bebis, vi vill träffa dig!
    Massor med kärlek till ER!

    SvaraRadera
  5. Hur skulle jag kunna hålla mig ifrån Stellas namngivningsfest? Never! Och Hellan, du är värd all beröm i världen, du som alltid fixar så fint för alla! Återigen, hjärtligt tack & stor puss till Er alla 3!

    SvaraRadera