onsdag 24 augusti 2011

Finfin form!


Snart dax att träffas:)


Efter dagens viktskattning (ultraljudsmätning av bebisens storlek och mängd fostervatten) kan jag glatt berätta att bebben verkar vara i finfin form:) Då Lillan/Lillen beräknas väga ca 3,3 kg konstaterar jag, med lättnad, att oron över såväl min "minimage" som att babyn skulle vara underutvecklad helt saknade grund! En alldeles normalstor baby ligger i magen och "gottar till sig".

"The DAY" är egentligen imorgon men bara för att jag sagt till bebisen "att växa" och "att vänta i magen lite till" så kommer jag säkert få "stå mitt kast" och gå över tiden i typ 2 veckor:( Håller dock mina tummar att jag har fel! Börjar bli rejält otålig och är redo att föda barn nu!


Lovar att hålla er alla informerade:) Puss så länge!/ Beckis

4 kommentarer:

  1. Härligt att höra!
    Kom nu bebisen så vi får ses...kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja, kom igen nu bebben!!!
    Tack för din omtanke Kyssen! Höres!

    SvaraRadera
  3. Så härligt Rebecka ,Lycka till med förlossningen om vi inte träffas innan. Kram till dig o din lilla familj Du vet att du måste höra av dig direkt när allt är klart Puss Moster

    SvaraRadera
  4. Promise Fina Moster! Hör av mig direkt:) PUSS

    SvaraRadera