måndag 15 augusti 2011

Antagen


DunderSÖTA Duon Fia & Maximo
(foto: Nathan Fish)


Som ni vet ägnar jag ju mig en hel del åt "bloggskryt" och ikväll vill jag skryta om 2 saker:)

1/ Världens BÄSTA FiaFia, min soulmate som bor i Marbella och nyligen blev mamma till underverket Maximo. Vi talades vid i telefon tidigare idag, ett samtal som gjorde mig lycklig ända in i hjärteroten <3

2/ Att jag blivit antagen till sjuksköterskeprogrammet vid Gbg:s universitet:) Skolstarten är samma dag som vi beräknas få barn, så det kan ju bli lite tajt, men jag hoppas få uppskov till ht 2012 då jag planerar inleda "plan barnmorska" på allvar!


Förutom morgondagens frisörbesök har jag bokat in ytterligare en härlighet - lunch med Carin! Skall bli wonderful med smarrig mat & tjejsnack:)

Natti/ Beckis

2 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTS GRATTIS bästa Beckis!
    Det finns inga gränser, du fixarALLT du vill, kan och drömmer om :-)
    Puss/Nat

    SvaraRadera
  2. Nat - du är en verklig skatt! TACK Fina!

    SvaraRadera