söndag 12 juni 2011

Paradise Pingst


Hällingsjö


Sommarfräsch Nikeduo


Pingsten firades med sol, bad och kolgrillade hamburgare tillsammans med bästisarna Åsi, Henke och Ebbe. Åsas föräldrar hade vänligheten att låna ut sitt hem i Hällingsjö till oss och vi njöt till fullo av den svenska sommaren! TACK ErikssonNilssons för en helskön pingstafton!


Stor & liten spekulerar över livet


Solhatt är ett måste!


Ett vattendjur & en badkruka


Busbarn med Bobby Car i bassäng:)


Även idag har jag haft nöjet att umgås med Miss Fitness då Bodypump i Partille stod på programmet. Kan inte direkt skryta över att vara någon superwoman numera (körde t ex ben helt utan vikter) men är ändå grymt nöjd över att ha genomfört mitt tredje träningspass (!) på 4 mån! Är dock lite bekymrad över att ej kunna lyfta armarna imorgon... Jag menar, jag chockade ju faktiskt triceps med 2,5 kg vikter;)


The only way is up! Busan

2 kommentarer:

  1. Helt underbar helg! Tack! Att pumpa tillsammans var just like the good old days! :) kyss

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jo, öh, jag kände mig precis lika sss (stark, smal & snygg) som förr;) Tur att en av oss (= DU) höll stilen! Oavsett form, grymt att umgås!!!
    Love

    SvaraRadera