torsdag 2 juni 2011

På Zoo med 35-åringen & Klanen Nilsson


Hipp Hipp Hurra Älsklingen!


Zootime med djurens konung &...


... bustrollen Stells & Ebbzon


Micke hann knappt slå upp sina vackra blå och smälta vår "skönsång" förrän jag och Estelle stod och stampade i hallen: "Skynda, skynda, Borås väntar!". Sovmorgon, en soft dag i lugnt tempo och en groggfest med polarna som avslutning är tydligen ingenting man får syssla med på sin 35-års dag... tacka vet jag zoo med sina tjejer, svärmor och klanen Nilsson samt fönsterputsning framåt kvällen;) GRATTIS Darling!



Henke poserar vant


Mormor & Estelle i dinoparken


Bästa kompisar på zoo


"Titta Ebbe!"


Kotten och Elle fann varandra direkt!


"Högre Pappa!"


Wiiiha!


Charmtrollet Ebbe


Snacka om pondus!


Elefanterna var poppis hos stora och små!


Bamse IRL


Vilken mysig dag! TACK alla (människor & djur) för en finfin Boråstripp! Inte fullt så härligt är låsningen/nervklämningen (eller vad fasiken det är frågan om!) i min rygg. Stundtals hugger det likt en kniv i ryggslutet varpå benen viker sig. Har någon varit med om något liknande? En gravidgrej? Hur som helst, j-vligt jobbigt... känner mig som en 80-åring när jag stapplar fram halvt invalid:( Är inte heller jättenöjd över "brännskadan" på ryggen... Ja, jag vet, hur jag igår högljutt skröt om "den ljuvliga symbiosen av sol och trädgårdspiff" men saker och ting kan snabbt förändras!



Det blev i alla fall fint i trädgården;)








Natti, kyss och Micke - STORT GRATTIS!/ Brända Haltelina

2 kommentarer:

  1. Ååh va mysigt det såg ut! Skulle velat vara med! :) Puss

    SvaraRadera
  2. Vi saknade dig såklart massor hjärtat!! Ser fram emot att mysa nästa helg:) Pussar

    SvaraRadera