torsdag 23 juni 2011

Fysisk & psykisk PÄRS!


Imorgon firar jag midsommar med dessa SÖTNOSAR!


Sms till Anna 07.30 - "KATASTROF! Svinont i halsen... Tar livet av mig om jag missar midsommar hos er imorgon!"

Sms till Anna 08.42 - "Har tagit all tänkbar medicin, än finns det hopp!"

Sms till Anna 16.34 - "Halsen är bättre och jordgubbarna inköpta:)"

Ja, det var skrämmande nära att jag tvingades ställa in ytterligare en härlighet, närmare bestämt morgondagens midsommarfirande hos familjen Svanhög/Reskow... Räckte det liksom inte med avbokad Tylösandresa och förra helgens missade möhippa?

Som väl är (thanx God!!!) känner jag mig mycket bättre och ligger nu och drömmer om sill, sol och "små grodorna":) Nubbe lär jag väl få fantisera om tills nästa år;)


Glad midsommar ÄLSKADE vänner/läsare! Önskar er en dag/kväll/natt fylld av glädje, värme och kärlek! Glöm inte att lägga blommor under kudden;)

Puss, Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar