söndag 10 april 2011

Tokgullig tjejtrio


Rutschkana - hand i hand


Har precis pussat en febervarm tös godnatt och tyvärr kom febern som en tråkig avslutning på en annars helt underbar dag. Tjejtrion Daniella, Emilia och Stellsan har busat ifrån morgon till kväll och hunnit med såväl trädklättring och sandlådelek som bubbelbad och altanhäng. Mickes urgulliga kusse Tessan har dessutom lärt min dotter poseringsteknik:) Stells brukar, till skillnad ifrån faster och mamma, vara totalt ointresserad av att hamna på bild men efter dagens lektion á la Tess (= "nej, du får inte titta på mig och absolut inte skratta") var hon en linslus av rang!


Njut av härliga busbilder i ljuvligt vårväder:














Avslutar med en bildserie på trädkramaren Estelle. (Jag vet, hon är inte direkt stillsam min unga dam... och då hade hon ändå feber;)










Tackar min lyckliga stjärna för Tess, tokhärliga ungar & våååren!

Önskar Er en härlig kväll!/ Beckis

4 kommentarer:

  1. Husmoderstips nr 23 - febern kommer troligen av den starka vårsolen, den är förrädisk. På med keps eller liknande! Kram Lotta
    Ps. Kommer ni på lördag?

    SvaraRadera
  2. Bra där, Lotta, kepa el mössa på from imorgon! Kollar med Micke ang helgen, jag och Stells är, i allafall på (bara vi är friska)! Återkommer snarast! Puss

    SvaraRadera
  3. tack sötis för den helt underbara dagen..
    va hur mysigt som helst...barnen va helnöjda!!

    puss puss//Tess

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt att höra:) Pussa dem if mig!

    Stor kram, Beckis

    SvaraRadera