fredag 15 april 2011

Det stora klippet!




Japp, då är man med lugg igen:)


Det stora klippet - så kan definitivt min nya frilla benämnas (Marie - du är briljant!) men kanske inte dagens klänninginköp... Men, strunt samma, för kan man göra annat än att ge sig hän när man blir blixtförälskad?;) Sommardressen i St Tropez style är en riktigt kaxig (skalbagge- & ödleförsedd) sak ifrån brittiska designerduon Bolongaro Trevor. Dessutom är den urskön att bära (tvättad bomull) och grym att "växa i"! Är du sugen på en ny sommarstass rekommenderar jag varmt Venti Nove på Linnégatan! Eller, såklart, QC! Har jag tur och håller mig frisk så kanske jag har nöjet att stylas av sköna Cat nästa vecka...



Förvandlingen har börjat...


"Tadam!" Detta proffs fixade fräschaste frillan!


En ledig lyxdag med skönhetsvård, shopping och räklunch! Dessutom väntar fredagsmyyys:)

Life is good!/ Beckelina


Avslutar med The Bug:)

Skalbaggestass: Bolongaro Trevor
Remsandaler i orange: Jimmy Choo
Cremevit väska: Mulberry (Alexa)
Brillor: Balenciaga
Tazzelhalsband: Temple of Spirit
Lååånga halsband i bärnsten: Tunisienfynd
Armband: Vintage by Fé & Ti sento
Bärnstensring: Vintage ifrån Köpenhamn







2 kommentarer:

  1. GRYM klänning bästis!! Med den måste du nog gå ett par steg f ö r e "Frk Fitness" tror jag bestämt.. ;) puz

    SvaraRadera
  2. Haha - radarparet går sida vid sida:) ALLTID!
    Kyss

    SvaraRadera