måndag 4 april 2011

Coolaste donnan i la stada...

... är, utan tvekan, min soulmate Åsa Eriksson. Förresten, ångrar mig, Götet räcker inte till... utökar till "Universums toppingla nr 1"! Till eftermiddagens, mer än efterlängtade, fika dök hon upp (stylish som få) i skinnjacka, pälsväst, vårscarf, solisar och glossiga läppar. När jag såg henne en bit bort, insåg jag inte att det var mitt snyggo till kompis utan konstaterade enbart: "Shit, vilken snygg tjej! Kul att det är någon i den här stan som satsar på vardagsglamour". Såklart, det var Eriksson! Vem annars kör high heels och Hollywoodstyle en måndag?


Pälsklädd SnyggÅsa sippar drinks
(Tylösand dec 2010)


Ljuva kvinna - du berikar mitt liv på så många sätt! G R Y M T härligt att se dig! Enda molnen på vår himmel idag var tidsbrist (3 timmar är alldeles för stressigt när "Team pratkvarn" sätter igång) samt faktumet att vi höll på att stryka med när vi, båda två, missade dödavinkeln på vägen hem. Oki, kanske inte helt klockrena i trafiken men prata, det kan vi;)


Krama era kompisar lite extra för utan dem vore livet så oändligt mycket tristare!

Kärlek i mass/ Beckis

4 kommentarer:

  1. Hahaha helt underbart inlägg! ;) Jomenvisst - när man så sakteliga inser att varenda helg tas upp av antingen barnutflykter eller träningsjobb då blire helt enkelt till att dra på sig fejkpälsen och klackarna varje tillfälle som ges - vardag eller ej.. :) Hihi! DU är solen i mitt liv. <3 Vad skulle jag göra utan dig min skatt?? Ljus och kärlek!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt inställning!!!
    Kyss min sköna!

    SvaraRadera
  3. NI är KÄRLEK!!
    Hoppas allt är bra med dig beckis!

    SvaraRadera
  4. Tack Söta Du! Jodå, mår äntligen lite bättre:) Hoppas allt är fint med dig och att vi ses snart! Stor kram

    SvaraRadera