fredag 4 februari 2011

Veckans Cat - Inställd

Det smärtat mig (då jag fullständigt ÄLSKAR detta inlägg) men jag måste tyvärr meddela att Veckans Cat är inställd:( Av diverse anledningar, såsom sjukdom och Copenhagen Fashion Week, har jag och Cat inte lyckats få till en dejt denna veckan. Misströsta inte - vi tar nya tag next week!


Ha en underbar helg/ Beckis


Ps Jag är medveten om att jag varit helkass på att blogga det senaste men tiden har helt enkelt inte räckt till och dessutom har jag inte mått hundra. Men det vänder! I'll be back:) Kyss! Ds

4 kommentarer:

  1. Darling! Don't worry, trogna Cat-läsare väntar gärna på nåt gott! Är även lite nyfikna på byxdressen - kan man se den på nätet nånstans? Kyss och energi till dig! Å

    SvaraRadera
  2. Tack för pepp & energi, känns redan bättre:)
    Har tyvärr inte hittat ngn bild på nätet på catsuiten men jag lovar att hoppa i den snarast och fota! Förresten, kan man få se Chloesnyggingarna?
    Puss, kärlek och lycka till i Norge:)

    SvaraRadera
  3. Hehe.. Med risk för att verkligen befästa min sporadiska titel som copy-cat så är det bara att kolla på dina Chloéstövletter och tänka dig samma variant i pumps.. Hoppas verkligen inte du tar illa upp, men det fanns kvar ETT par på Taras rea och det var i min storlek. Helt klart ett "tecken" i min shoppingvärld.. ;) Puss

    SvaraRadera
  4. Definitivt a sign!!! Hade blivit sur om du inte köpt dem;) Kyss

    SvaraRadera