söndag 27 februari 2011

Himmel & helvete på samma gång


Balance ger mig vingar


"Hej, jag heter Rebecka och vi skall köra Bodybalance. Tyvärr har cd-skivan fått fötter så vi får klara oss utan musik. Något headset har vi dessvärre inte heller. Dessutom har jag skadat foten så jag kan inte riktigt utföra alla övningarna men lyssna på mina instruktioner. Försvinner jag under passet skall ni inte bli oroliga, jag mår bara lite illa då jag är gravid. Välkomna!"

Det var ruggigt nära att ovanstående blev verklighet idag på Sportlife Partille men som tur var fixade sig allt i sista sekund. Den borttappade cd:n låg i salen och headsetet, vilket tydligen inte funkat på två dagar, hittade mirakulöst nog formen. Foten var lite öm men klarade sig igenom klassen tack vare ett eminent fotledsskydd ifrån Apoteket och illamåendet lös (tacka Gud) med sin frånvaro.

Ett av de bättre passen på länge så jag måste vara mer än nöjd med tanke på förutsättningarna samt att min puls var skyhög före:)


Kyss och trevlig kväll!/ Beckis


Ps Som ni vet ger Balance mig vingar och något ytterligare som gör detta är mina FANTASTISKA VÄNNER!!! I fredags hade jag nöjet att både snabbfika med Heddan, Hellan, Svanis, Cicci och femtioelva kids (extra kul att få se sötnosen Ella som jag inte träffat tidigare) samt långluncha med Milla. Tack samtliga FINA! Millsan och jag skvallrade om barn, män, träning och jobb tills vi blev hesa - I LIKE:) Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar