torsdag 17 februari 2011

Vamos a la Madrid


Bravo Bossen!
(foto: Moving Arts)


Now we talking!!! Moving Arts årliga personalresa går till... (håll i er!) M A D R I D:) Yes! Jippi! Bravo! Formidabelt! Det är ju fullkomligt makalöst med en sådan här surprise mitt i tristaste februari. Har varit bortskämd med många oerhört generösa och fina chefer genom åren (Mange Öqvist och Papsen för att nämna några) och nu slår min nuvarande - Åsa Eriksson - till med en pesonaltripp av rang! Snacka om att bli bönhörd då jag, trött och uttråkad, för en tid sedan efterlyste roligheter. TACK Bossen för att du ständigt lyser upp min tillvaro!

5-9 maj bär det av och på programmet står personalframträdanden iform av Bodybalance och Powerstrip® på First Fitness Espana, flamencoshow, tapas, shopping och fest:) För jäkligt att inte kunna dricka cava men jag kommer garanterat bli hög på livet ändå! Kan man bli annat med Åsi & Sandy i Madrid?

Avslutar detta hyllningsinlägg med en bildkavalkad på Crew Moving Arts:



Fröknarna Knas = BÄSTA resesällskapet


Miss Merino...
(foto: Moving Arts)


NIKE-girl...
(foto: Moving Arts)


... och jag - vamos a la MADRID:)


Crew Moving Arts


På hotellets terass mår man som en sessa!


Nedräkningen har börjat!

Kyss/ Bus

5 kommentarer:

  1. Åh, RIKTIGT bra chef :). Jag ska på subilt sätt framföra till MIN chef att personalresor till Madrid räknas som god personalvård tror jag ;).

    SvaraRadera
  2. Definitivt personalVÅRD! Efter 5 dagar/nätter i Madrid kommer man hem utvilad och helfräsch... öhhh;)

    SvaraRadera
  3. Hihi.. Tror minsann jag måste skämma bort min personal oftare när det vankas såna här härliga hyllningsinlägg! ;) Den energi boosten välkomnas särskilt när man går upp i ottan kl.05 för att packa inför semestern.. Urk.

    Loooove mina medarbetare! Madrid - watch out..! :)

    Pusssss Å

    SvaraRadera
  4. Ååååå längtar ihjäl mig!

    SvaraRadera
  5. Tyra & Bossa - Madrid kommer sent att glömma tres amigas Sueca:)
    Kärlek i kubik

    SvaraRadera