lördag 12 februari 2011

Överraskningarnas man!


Kommer leva i denna Kaba Dress framöver


Höll på att deppa ihop fullständigt... Gårdagens middag med girlsen blev inställd för min del pga halsont och feber (hata, hata, HATA!) och imorse tvingades jag avboka kvällens schlagermys hemma hos Svanhög/Reskow, något som gjorde mig grymt besviken då jag längtat ihjäl mig efter att få se familjens färsking Ebba.

Livet var alltså bäcksvart fram tills för en halvtimma sedan då överraskningarnas man - min Micke - kom hem med 3 (!!) för tidiga alla-hjärtans-dags-pressys:) Hur kan man deppa när man har en sådan karl?



Så vad innehöll då dessa fina paket?

1/ En helt l j u v l i g klänning (i världens gosigaste material) ifrån Rabens Saloner - ett nytt danskt klädmärke med trollsländan som signum. (Se bilden ovan - min Kaba dress är dock i svart.)

2/ Hjärthalsband med schysst rough kedja ifrån samma designer (se nedan).

3/ Väldoftande tvål ifrån Savon de Marseille


Kärlekssmycke


Halsontet blev liksom lite bättre bara jag fick syn på påsen ifrån Oles döttrar:) TACK Micke, du är oerhört generös och en väldigt vacker människa - den finaste jag vet faktiskt:)

Ha en underbar dag i solen! Har bestämt mig för att trotsa förkylningen, dra på mig långisar och gå ut och leka med Elle!

Halleluja/ Beckis

4 kommentarer:

  1. Wow, inga dåliga alla hjärtans dag presenter du fick, sicken bra smak han har mannen! Hoppas du kryar på dig snart, puss & kram Jenny PS! Saknar dig

    SvaraRadera
  2. Jag vet, jag är bra bortskämd:)
    Tack Sötis! Miss u 2!

    SvaraRadera
  3. Du e så värd detta!!
    O Ni e så värda att ha d ni har tillsammans..!
    Massa kärlek<3

    Pussar** Therese
    hoppas vi kan ses snart...

    SvaraRadera
  4. GoseKusseTess!
    Tack Hjärtat! Du är värd det allra bästa, glöm aldrig det!
    Tänker på dig massor, puss

    SvaraRadera