torsdag 17 februari 2011

Nostalgitripp


Ljuvliga duon Lena & Kasper


Vilken nostalgitripp jag hade igår när jag fikade med en av mina bästa polare ifrån högstadietiden - UNDERBART HÄRLIGA Lena:) Vi hade inte setts sedan jag fyllde 20 (med andra ord ca 10 år sedan;) så snacka om att vi hade mycket att "ta igen". Våra två timmar tillsammans svischade förbi och det kändes faktiskt som om vi hade setts igår. (Häftigt det där att det kan gå 10 år utan kontakt och ändå känns det som om man aldrig varit ifrån varandra!)

TACK Lena för att du förgyllde min dag med din positiva energi och smittande skratt. Nu ser vi till att det inte går ett decennium till näsa gång;)


Nu: jobb
Sen: yoga
Imorgon: fika med Cicci & Co samt födelsedagsfirande för Ebbe


Ha en fin dag!/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar