tisdag 17 april 2012

Shoppinglycka


Dagens fynd


Idag har jag - till skillnad ifrån senaste impulsköpet på torget - haft en verkligt njutbar shoppingupplevelse och dessutom, genom mina fynd, "tjänat pengar" som aldrig förr:)

Det var en sann fröjd att strosa omkring i butiken TARA i Arkaden och än härligare att klänningarna - vilka omedelbart fångade mitt intresse när jag klev in i boutiquen - var nedsänkta med 70%. Det händer ju inte?! Att få 2 drömdressar - en volangklänning i sidentyg med batiktryck ifrån franska IRO och en svart Gestuz skinnstass med schysst drapering - med sig hem var definitivt över förväntan! Att den ena (skinnklänningen) är så tajt att jag inte kan sitta i den och att den andra (sidenstassen) är 2 storlekar för stor är smällar man får ta;) Skinn töjer sig (alternativt får jag enbart mingla ståendes i den) och för-stor-problematiken löser "min sömmerska" Birgitta Harald:)


Shopping är långt ifrån viktigast i livet men ack så härligt!

Kyss!/ Becky


Ps Älskar hur varumärket Gestuz beskrivs: "The Gestuz girl has a hint of scandal and sweetness in her eye when she meets the world". Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar