måndag 23 april 2012

Penthouse & Push


På bästa partyhumör


Mina 4 tokhärliga girls


Kärlek på Push
(foto: Åsa Eriksson)


I lördags samlades tjejligan - Molle, Hellan, Åsa, Sandy & jag - i "Fröken Fitness" penthouse på Solrosgatan och festen blev precis så bubblig, babblig och brudig som vi hoppats på!

Av sekretesskäl är det en omöjlighet att i detalj återge vad som sades men jag kan avslöja att alla samtalsämnen som hör hemma på en tjejfest - såsom killar, sex, barn, mode, träning & skvaller - diskuterades ingående. Bjuder dessutom på två citat ifrån mig själv: "Åsa är så stark att hon knäcker ett revben på den hon kramar" & "Vi är snyggare än alla 25-åringar på Push tillsammans". Första uttalandet är faktiskt delvis sant... Hon är en powergirl av rang och kramas med en intensitet utan motstycke men "sönderkramning" hör dock till ovanligheterna;) Gällande citat nr 2 skyller jag på skumpaintag & "en släng av hybris". (Tycker i och för sig fortfarande att det, åtminstone stundtals, är sant!)

Efter tokrolig förfest (vilken, förutom ovanstående nämnda gossip, innehöll sushi, ostbricka, vitt vin, rosa bubbel, champagne, Les Mills Pump*, klädombyten, sminkning och "obligatorisk" posering) bar det av till Clarion Hotel Post (vilket tyvärr var en besvikelse) och därefter - Push, Göteborgs (enligt mig) bästa nattklubb. Väl där - GT, dans, barnhäng, mer GT och ännu mer dans. Runt 4-tiden satte vi oss helnöjda och fnittrande i en taxi hem.

TACK älskade 4 för att ni alltid 1/ är fullständigt fantastiska och 2/ får mig på bästa humör! Titta på nedanstående bilder & njut:)


Food & drinks:


Ostbricka à la Merino


Sötaste värdinnan


BubbelBecky
(foto: Åsa Eriksson)


Hellan & Sandy häller upp skumpa med klass;)


Penthouse PARTY:


Relativt lugnt...


Smågalet


Galet


Helgalet


Trist att Åsa alltid är så sur & introvert;)


Hellan i sitt esse


Kvällens outfits:


Pressy från Sandy - glammig tubtopp (TACK Fina du!)


Batikdressen smälter in i omgivningen


Förfestklänning


Partystass


Nöjd över min nya skinnkreation


Push:


Festglad trio
(foto: Åsa Eriksson)


Dito duo
(foto: Åsa Eriksson)


Låter nedanstående foto avsluta blogginlägget och sammanfatta vår svårslagna superkväll i 2 ord - ren glädje!

Stor kram till Er alla!/ Beckis




*Åsa (och Petter samt ett gäng andra "sköningar") medverkar i en serie tränings-dvd:er - Les Mills Pump - vilka noga studerades under förfesten. Vilka stjärnor! Vilka kroppar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar