måndag 23 april 2012

Ny layout med partyfeeling



I väntan på partyrapport ifrån i lördags (skall försöka "samla ihop mig" och författa härligheten & redigera alla bilder ikväll) presenterar jag här "Linslus 1" & "Linslus 2" på PUSH, även kallade "vi-som-vägrar-inse-att-klockan-är-mycket-och-man-borde-dricka-vatten-för-att-orka-med-barn-dagen-efter". Just i detta ögonblick struntade vi i alla "måsten" och levde fullkomligt i nuet:) Dansa? Gärna! Shot? Absolut! Skumpa? Perfekt! Himmelskt härligt! Då...

Puss!/ Busan


Ps1 Tycker bilden ovan är så härlig att jag väljer att använda den som bloggens frontfoto:) Tackar STUREPLAN.se (fotograf: Björn Johansson). Bloggen har även, färgmässigt, fått en våruppfräschning! Hoppas den nya layouten faller er i smaken?! Ds1

Ps2 Tackar även min "medmodell", tillika soulmate & ständig inspirationskälla, Åsa. Nu kan du lägga till "bloggmodell" i ditt, redan så imponerande, cv:) Ds2

2 kommentarer:

  1. Hahaha grymt min skatt!! Och jag gillar bilden trots dinosauriehand.. ;) kyss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen Dino-hand så långt ögat kan nå! Tacka vet jag beskär-knappen;) Kyss

      Radera