fredag 20 april 2012

Dansa in helgen med reggaeton!


"Oh aaah"


Idag fick jag mig ett gott skratt och blev genast på toppenhumör när jag fick syn på en musikvideo på YouTube - "Oh aaah" med Jo-Man & Emi - jag och mina bästa vänner Åsa & Mollsan var med i för några år sedan:) Minns att vi filmade hela natten på Peacock i Göteborg. Jag hade just träffat Micke och han tyckte det var mycket suspekt att jag var borta, en vardag till fyra på morgonen, med ett gäng "okända människor". Han har aldrig sett resultatet (och knappt jag heller då jag missade "releasefesten" och efteråt enbart sett korta klipp) men, varsågod käre sambo - och alla sköna läsare - här kan man njuta av tokhärlig och galen reggaeton (på Göteborgska;)) om och om igen!

Låten blev en verklig sommarhit och Jo-Man, Emi & dansare (häribland vår polare Beno) turnerade Sverige runt! TACK bästa artister & crew för grymt roligt minne att le åt när man blir gammal!

Avger även mitt största smile när jag ser making the video bilderna! Linslusar? Inte farligt;)



Duktiga sminköser "bättrar på":)


Matpause vid midnatt


Skumpa på Peacock som sig bör


"Oh aaah"


Imorgon - tjejfest hos Åsa! Vem vet, kanske blir vi nostalgiska och dansar loss till låten på förfesten?!

Bästa helgen till Er!/ Busan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar