måndag 13 februari 2012

Till oss från oss


I lördags, när jag och mannen min hade vår första dejt på tu man hand in months, gav vi varandra en gåva - en superschysst illustration av Cassandra Rhodin. Fullkomligt ÄLSKAR denna tavlan och kan knappt bärga mig tills den pryder vårt vardagsrum. Coolast av allt är att den på pricken speglar både "mitt slitna jag" och Mickes "djuriska sida" (haha)... Kaxigare "porträtt" får man helt klart leta efter;)

Imorgon skall jag och pappa till fotografen och välja ut bilder ifrån cirkusen härom dagen. Skall bli väldigt spännande...

Kyss & God natt!/ Busan

2 kommentarer:

  1. Åh denna har jag dreglat efter länge *avis*. Så fin är den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Delar såväl konst- som bloggintresse - vi kommer ha mycket att snacka om på Linas fest:) KRAM!!!

      Radera