lördag 11 februari 2012

Guldlock, Lillkorven & Bustrollet


Puss mitt hjärtegull!


Äntligen fick jag bekanta mig med lilla Adela - dotter till Malmöbästisarna Molle & Johan. Guuud, vilket litet underverk! Näpen som få (med coolaste guldfärgade mohikanfrisyren) fick hon både mig och Hellan att smälta omedelbart.

Utöver att pussa på nykomlingen njöt vi av Helenes superfräscha hemmalagade mat, mumsade skånska gräddbullar, skvallrade och tog igen förlorad tid. Dessutom gjorde vi vårt bästa för att underhålla två små damer - Nellie och Stella (aka Lillkorven och Bustrollet) - vilka ständigt påkallade vår uppmärksamhet. Skönt att man är kvinna och har förmågan att multitaska:)


Jag & Adela bondar...


... och brottas lite;)


Mamma Malin med sin dotter


Gräddbullar & Caipirinha-frukt


Guldlock


Lillkorven


Bustrollet


TACK för en helmysig eftermiddag! Jag är lycklig som får hänga med er!

Puss/ Busan

2 kommentarer:

  1. Tack själv hjärtat <3
    Adela tyckte det var såååå kul att äntligen få träffa er! Pussar från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puss puss puss! Ses på söndag, tjo ho! Ha en härlig vecka!

      Radera