tisdag 14 februari 2012

Mina Hjärtan


Noelle


Estelle


Då vi var ute och lyxade oss i helgen hade vi bestämt att inte fira Alla Hjärtans Dag med annat än kärleksdagens viktigaste ingrediens, nämligen pussar och kramar:) Tror ni min charmör till man höll detta löfte? Nix pix - alldeles nyss kom han hem med 3 rosenbuketter (till var och en av sina tjejer), skumpa, vin och massor av god mat. Älsklingen min - TACK för att du ställer till med fest mitt i veckan, för att du är bästa pappan till våra ögonstenar och för att du är allt en kvinna kan önska.



Favvodryck - Gula Änkan & Sancerre vin


Blomster till Mickes alla tjejer:)


Min kärlek


Trots att det onekligen är mer än härligt med vackra blommor, smarrig mat och bubblande dryck vill jag emellertid, återigen, framhålla vikten av medmänsklighet, omtanke, generositet och kärlek. Alla dagar. Till Er (ni vet vilka ni är) som ständigt slösar med er positiva energi och förgyller mitt liv vill jag bara säga TACK ifrån djupet av mitt hjärta och:


Jag älskar Er utan sans!/ Er Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar