söndag 26 februari 2012

Populärt "straff"


Becky Bunny


Oförskämt fräsch 29-åring


Holy God - idag har jag inte varit alltför fräck... Kan gårdagens mix av bubbel, vitt, shots och Baileys ha ett finger med i spelet måntro? Trots dagens skick vill jag emellertid inte ändra en sekund av festkvällen!

Hjärtligt TACK Linis för ett hejdundrande party, smarrig sushi, syndigt god tårta, schlageryra, skratt och, inte minst, "straffet" att bära "Bunnyoutfiten" kvällen lång;) Hävdar fortfarande med bestämdhet att jag egentligen hade fler rätt på ditt "väninnequiz" - och borde vunnit tävlingen - men med ett sådant schysst jumbopris klagar jag inte! Av bilderna att döma var jag inte ensam om att gilla "straffet"...


Partypeople:


Nagelfix & skumpa "på vägen"


Jess & "Ulle soon to be Mrs Tommy":)


Luggligan - Milla & jag


Trio i sköna damer - Hanna, Jenny & Lisa


Celebert schlagerbesök:


Lisa Miskovsky?


Gina Dirawi? Sonja Aldén?


"Straffet" alla ville ha:








Food & drinks:


Välmatchad kaffepause


Tradition hos Lina - vinochoco


Finaste Milla servar Lillan


Sjuuukt smarrig tårta!


Pressydax:


Kvällens populäraste present - Gynningglas


Vi ger bara bort presenter...


... som ser ut som oss själva;)


TACK samtliga vackra damer för en härlig kväll! Och för skallebonk idag;)

Kyss!/ Er Bunny

Ps Dagens misär har botats med skrattfest på Solrosgatan:) Bloggar om härligheten imorgon! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar