onsdag 22 februari 2012

Sävedalens nya organist:)


Ingen bra väg att ta...


I föregående inlägg berättade jag om en viss liten dam som "råkade" spela orgel mitt under söndagens dop. Några av er tänkte med all säkerhet "nu är Beckis igång och saltar igen" men tji fick ni:) Även om jag har en fallenhet att krydda berättelser talade jag 100% sanning denna gång! Se bildbeviset ovan där svärfar Janne har lyckats plåta trollungen i precis rätt ögonblick. Av den busiga blicken och det luriga leendet att döma verkar det inte heller direkt som gärningen var ett misstag;)

I Jannes kamerarulle hittade jag fler härliga dopfoton. "Men Herre Gud, du publicerade ju minst 300 pics för några dagar sedan?!" Jajamen, här råder det dopfrosseri! Det är ju inte var dag man döper sina barn så det gäller att passa på:) Enjoy!























Puss & kram/ Beckelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar