lördag 29 januari 2011

Catwoman med Hollywoodsvall

Idag har jag ägnat mig åt diverse ytliga (men ack så härliga) göromål såsom frisörbesök och shopping:) Som vanligt var det Marie som trollade fram mitt filmstjärnefluff och denna gång var jag extra nöjd då jag hade värsta "hårbrytet" igår kväll och bölade till Micke att jag minsann skulle klippa av burret, färga det brunt och köra hellugg. Riktigt så wild behövde jag dock inte vara då proffsiga Marie uträttade underverk. Döm själv genom dessa före- och efterbilder:


Min utväxt...


... är som borttrollad

(Om ni undrar varför jag ser smått chockad ut kan jag berätta att jag, vid schamponeringen, fick en rejäl ansiktsdusch... Marie tyckte väl, med all rätt, att jag såg trött ut och behövde vakna till lite;)


Så äntligen blev catsuiten ifrån Mauro Grifoni min:) Som jag har längtat (den har typ varit undanhängd i ett kvartal) men "den som väntar på något gott...". Nu ser jag fram emot att bära byxdressen med stövlar, kofta och solisar i ett vårigt Götet eller varför inte på Push med heels och smycken i mass. Brudar, invite me! Får jag inte gå på tjejfest snart dööör jag!

Ha en riktigt härlig lördag! I helgen tänker jag lite extra på Åsa , Gårdis & Co som är i Sthlm och d o m i n e r a r the Nike Blast:) Mina varmaste lyckönskningar! Fast egentligen behöver ni inga, det kan liksom inte bli fel när ni är med i bilden:)

Apropå bild - hade tydligen fastnat på ett SATS-foto i huvudstaden... Tur att man blundar och verkligen njuter av HÖGA knälyft;)




Kyss/ Busan!


Ps Imorgon börjar Estelle på FunkyKidz (dvs barndans) på Sportlife Partille. Hur sött kommer det inte bli att se ett helt drös med 2 till 3-åringar hoppa runt i tyllkjol? Ser även mycket fram emot att se Elles pappa - dvs Micke - in action. Han brukar ju äga dansgolvet (öh, har typ inte sett honom dansa...) så det blir garanterat succé;) Ds

4 kommentarer:

  1. Vad kul för lillskruttan att gå på dans, bilder på lilla ballerinan önskas;) Hur gick det för den stora killen då, dansant som få;)?
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jo tack, Lilldamen körde solo på scenen (vem kan hon brås på tro?) och Storkillen höll sig lite diskret i bakgrunden;) Bildbevis kommer!
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Snygg du blev :) alltid snygg! Puss

    SvaraRadera
  4. Snäll, snygg & söt är vad du är!!! Tack Kyssen!

    SvaraRadera