söndag 26 september 2010

Poppis i Prag


Systrarna World Class

Det var ett tag sedan min kära Åsa och jag gick under detta epitet men titt som tätt dyker vi upp på bild i identiska outfits:) Favoritfotot verkar vara bilden där Åsa sträcker ut i någon sorts modern pose och jag i en afroliknande variant. Hade vi vetat att fotot skulle användas så flitigt hade vi kanske valt andra ansiktsuttryck än "gapa-så-stort-du-kan-minen" och "puta-med-munnen-och-försök-se-cool-ut". Hur som helst går vår "look" hem i Prag - i oktober förra året sågs vi på en husvägg och för några dagar sedan rapporterade Hampan om "två välbekanta filurer" på stans reklampelare...

Åsi - nästa gång är det colgate-smile, NIKE-stass och fett betalt som gäller;) Deal?


Pose on/ Busan

3 kommentarer:

  1. Men JA säger Eriksson! Nikestass och fett med stash sounds like a plan sis'. ;) kyss

    SvaraRadera
  2. Åhhhhhhhh mina två snyggaste väninnor!!! Kan inte vara stoltare.... Längtar ihjäl mig efter er nu!!

    Kyss i mass!!

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga Tess!

    Det är vi som är stolta - över att ha en så fin och härlig vän som du!!!

    Tur att vi ses snart! Tess-abstinensen är grav!

    SvaraRadera