måndag 27 september 2010

Beckys Beauty School


Gobitar ifrån Apoteket - Cliniderm

Apoteket är ju inte direkt känt för sitt "sexiga utbud" men jag vill gärna tipsa om en serie av skönhetsprodukter vilken jag verkligen fastnat för - Cliniderm. Produkterna är skonsamma med en behaglig (mild och fräsch) doft. Huden återfuktas och får märkbart finare lyster direkt vid användning. (Jag vet att jag låter som en sämre reklamfilm men, jag lovar, det är SANT!) Dessutom är priset helt ok - inte vrålbilligt men inte heller Diordyrt. Som sagt, kan varmt rekommendera dessa goingar!

Två produkter ifrån Cliniderm som jag särskilt vill hylla är Dual Action (peeling och mask i ett) och Ideal Balance (ansiktsvatten). Den förstnämnda är suverän - antingen använder du den som peeling, som mask eller båda och (dvs börjar med att lägga en mask och efter 5-10 min peelar du och sköljer sedan av). Luktar dessutom gudagott! Den sistnämnda är ett grymt ansiktsvatten med en väldigt behaglig konsistens - något mer geleaktig än vatten. Try it!

Det var alles från Becky Beauty School för denna gången;)


Kräma på/ Busan

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset fina Beckis, det måste jag prova:) Kramis Jenny S

    SvaraRadera
  2. Grymt Jenny - hoppas du blir nöjd:)

    Varma kramar till dig och din fina familj!

    SvaraRadera