tisdag 15 maj 2012

Fröken Klätterapa


Tagen på bar gärning


Stylar med enhandsfattning & bitleksak


Då Nella har börjat krypa är det sannerligen ingen vila, ingen ro på hemmafronten numera. Sedan några veckor tillbaka har hon skippat "ålningsvarianten" och kör istället "klassisk krypstil" vilket "går undan" vill jag lova. Hinner knappt tänka "skall bara hämta en kaffe i köket" förrän hon är framme vid trappan eller någon av Estelles 375662 st livsfarliga småleksaker. Dessutom klättrar hon på allt och inget vilket resulterar i sisådär 5-6 "huvuddunsar" per dag. Hon är, så att säga, oändligt mycket bättre på att "ta sig upp" än att "ta sig ned" på ett riskfritt sätt. "Fritt fall" är den metod hon verkar ha anammat bäst;)

Ägnar mig således konstant åt min nya (och, i princip, enda) träningsform "jaga-lillskit-högt-&-lågt". Vem behöver gym när detta intensiva pass utövas typ alla dygnets vakna timmar? Skämt å sido - för att undvika att förvandlas till "BeckyBitch" är jag helt beroende av min träning. Som idag - surtrött före BB med briljanta krigarsyrran Åsa och efter, balanserad och tillfreds med det mesta:) Jag har sagt det förut men det är värt att repetera: "Träning gör underverk för kropp och själ. Du blir både snygg, smart (hjärnan får en välförtjänt pause då kroppen sköter jobbet) och GLAD!"


Avslutar med sköna foton på Klätterapan!

Sussa sött!/ Beckis



Nella har inte en susning om vältrisken


Stabilt?!


"Living on the edge"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar