torsdag 17 maj 2012

Good mooorning!

Det var ytterst nära att jag började författa ett "tråkinlägg" om träningsabstinens, sollängtan och hur obeskrivligt dåligt jag sovit denna veckan. 5-6 h sömn per natt - vilket, för många betraktas som lite - hade varit en dröm då vi (pga Noelles "tandsprickning") jobbat med 20, max 30 min, i stöten. Men i samma sekund morgonmyset i soffan inleddes, ångrade jag mig. Vem kan sura när Systrarna Bus är around?! De piggar upp vilken surkärring (jo, så kände jag mig) som helst!



Syrrorna Sunshine


Morgonbus i soffan


Dessutom kommer 2 av mina bästa vänner - Hellan & Tess - hit på Tapas, vin & kaffe i eftermiddag så det vore oförskämt att klaga! En helskön dag att vänta:)

Önskar Er alla en härlig långhelg!

Er Busan



SÖTduo - Hellan med sin Stella


Skrattfest med Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar