onsdag 2 maj 2012

LJUVLIGA LillCarlson


Bedårande Dottie med mamma Johanna


I tisdags fick jag äntligen pussa på och välkomna lilla Dottie till denna härliga/galna/vackra värld. Hennes mamma (min barndomsväninna Johanna) såg otroligt fräsch ut och "LillCarlson" - fullkomligt bedårande. (Johanna kallades "Carlson" när vi växte upp, härav Dotties smeknamn.) Med öppna ögon var hon, enligt mitt tycke, en liten kopia av sin mor och när hon blundade - moster Sofia (Johannas syster) upp i dagen. Fantastiskt söt! Fullkomligt underbar!

Jag hade lyxen att vara barnfri och njöt till fullo av att snusa på dockan Dottie och skvallra med Johanna! Vilken LYCKA! Tusen tack för en helmysig förmiddag! Låt oss ses snart igen:)



Välkommen till världen skatten min!


Ljuvliga LillCarlson


Helgen - med Sh'Bam-utbildning - närmar sig:) Tjo hoo!

På återseende!/ Er Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar