söndag 29 januari 2012

MAD goes mad


MAD med nyförvärv & maskot på Elite Plaza


"Sisters in crime"!


Jag ljuger om jag säger att jag inte ville dra täcket över huvudet igår morse när jag vaknade (läs blev väckt) med rödsprängda ögon, bankande huvudvärk, total muntorrhet och håret på ända men, bakfyllan till trots, hade jag inte velat vara utan en enda sekund av lördagens galna festyra med MAD.

Förutom företagets ordinarie personal - dvs chefen Åsa, Merino och jag - fanns även nytillskottet Hellan och maskoten Noelle på plats och som kvintetten njöt! Åsa hade, som alltid, styrt upp kvällen på ett ypperligt sätt och, under vårt 9 h långa njutningsrace, hann vi med hela 4 stopp. Vi inledde med bubbel på Elite Plaza Bar, därefter kryddstark mat, himmelskt vin och förföriska efterrätter på helmysiga "burleskrestaurangen" Puta Madre, vidare (för mer bubbel) till nyöppnade Clarion Post och kaffeavrundning på gamla hederliga Sheraton. Mysigt, bubbligt, babbligt, stökigt, ljuvligt och fullständigt galet:)


Elite Plaza:


Festglädje hos liten & stor


Finaste 3 skålar för vänskap


Puta Madre:


Åsas favoriträtt: "Kött på ben"


Sötare än så här = en omöjlighet


Och dessa lämnade jag mitt barn till?!


Gooos


Puta Madre - en prålig 20-tals dröm i sammet, vinrött, guld...


... en perfekt plats för hela familjen:)


Clarion Post:


Vi ogillar starkt att vara med på bild;)


Barnsligt förtjust i mitt nya fina fjäderarmband!


Kyss & thanx för BÄSTA kvällen!


Sheraton:


Välbehövlig kaffe vid 2-snåret


TACK för kärlek, generösitet och sann glädje! Älskar Er utan sans!

Tröttlycka!/ Beckis

Ps Fler fina bilder och sköna anekdoter på Åsas blogg! Ds

4 kommentarer:

  1. Vad vore livet utan MAD?? ÄLSKAR ER! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Och vi DIG & alla galna upptåg du hittar på! Love!

    SvaraRadera
  3. ÄLSKAR ER!
    Shit vilken kväll, den kan jag leva på ett tag<3
    Kärlek i massor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här Latina! Ler när jag tänker på dig, Åsa & Hellan!
      Kärlek! Lycka till på tentan!

      Radera