söndag 15 januari 2012

Plan "bli mig själv" inledd!


Dax att återfinna glädjen!


Har, av någon outgrundlig anledning, totalt tappat min "gnista" och varit fullkomligt sänkt de senaste veckorna men nu är det hög tid att bli "mitt vanliga jag" igen! Här är min strategi:

1/ Frossa i choklad & dricka omåttligt med kaffe:) Då jag tror att förbud i stil med "from nu skall jag inte äta några sötsaker" och "max 2 koppar kaffe om dagen" skapar än mer sug kör jag istället den omvända linjen, dvs unnar mig allt:)

2/ Träna, träna, träna. Är helt övertygad om att min energibrist till stor del beror på avsaknaden av träning. Det säger ju sig självt att ett träningsuppehåll på sisådär ett år får en person, som är van vid en daglig dos endorfiner, att må dåligt.

3/ PUSSA mina tjejer, min man och alla vänner så ofta det bara går! Kärlek gör underverk för hälsan! Likaså skratt!

Simpel plan - en mix av godsaker, träning, kärlek och fnitter är det som gäller from nu! Skall ägna mig år punkt 1/ och 3/ omedelbart...


Hur kan man vara låg med dessa around?!


Skall göra likt Noelle - skratta!


Nya tag!/ Busan

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra plan! Mötte en dagmamma med en otroligt söt leopard i tåget idag =) Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den söta leoparden förvandlades till ett monster under em:-/ När skall denna 3-års trots gå över tro?
      Förresten! Grymt fin din nya blogg är! LIKE!!! Kram

      Radera