måndag 23 januari 2012

Pulka & Persbrandt


Sleeping beauty


Smaskens med majs


Fullt medveten om att jag är allt annat än opartisk i frågan men HUR gullig är inte Nellie på ovanstående foton?! Sötast i världen om ni frågar mig! Likt den nedre bilden indikerar har vi börjat med smakportioner och på dagens meny stod majs och potatis. En verklig hit, ansiktsuttrycket att döma:)

Annars? Bugaboobråk - Samma visa varje vinter. Vagnen är snygg och stansmidig men suger i skog och snö. Ja, jag vet, det finns vinterdäck, men vem orkar köpa? Pulkaåkning - Jag och Stells äger backen! Guldbaggegala - Absolut, jag erkänner! Jag är kär i både Persbrandt och Scorupco! Festinbjudan - Japp, även idag förärades jag med en glammig inbjudan! Närmare bestämt ifrån MAD och Bästaste Åsa! På lördag smäller det!


Imorgon Bodystep med Hellan (kommer förmodligen dö) och, på kvällen, svärmormys!

Sussa sött!/ Beckis

2 kommentarer:

  1. Men HUR lika är dom inte varandra dina små troll?!?!? Nellie är en kopia av Stells ju!
    Helt bedårande... :)

    Ses och hörs snart!

    Puss
    Tess

    SvaraRadera
  2. Trolltwins, helt klart:) Puuuuss! Saknar dig! Ses i feb:)

    SvaraRadera