fredag 20 januari 2012

Glitterpost & möbelspan


Estelle i ny Dieselhoody


Då det blev en oplanerad hemmakväll och lilldottern & hennes far (efter timmar av magknip respektive vyssande) sover passar jag på att blogga!


Gårdagen bjöd på 4 härligheter:

Glittersurprise. Mickes kusin Lina gav mig en verklig överraskning när jag öppnade posten. Tillsammans med en festinbjudan ifrån henne låg mängder av rosa glitter vilket yrde över hela vardagsrummet när jag sprättade upp kuvertet! Snacka om glamourchock! Precis min stil - ju MER glitter, desto bättre;)

Möbelspan på Mio. Jag, Micke och Noelle gick i lugn och ro (kors i taket) och tittade på alltifrån TV-bänkar till lampor och sängar. Skönt med lite vardagstid tillsammans och inspiration till hemmet!

Träning på Sportlife Partille. Igår genomfördes veckans andra pass och även denna gång var njutningen total. Har jag tur (och Noelle mår bättre) hinner jag med ytterligare en klass i helgen!

Dieselsötnosar. Då jag (likt merparten mammor med flera döttrar?) har en förkärlek att klä flickorna i matchande, helst likadana, kläder blev jag mer än glad över luvtröjorna ifrån mamma! Tusen TACK!



Cool Stor


Cool (förkyld) Liten


Fab Friday gott folk!/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar