onsdag 25 januari 2012

Skön shopping


Perfekt dopklänning till mamsen;)
(Foto: Nelly.com)


Det första jag gör när det är shoppingdax på Allum är att bege mig till Kahls kaffe för att införskaffa en Take away Latte och en mörk chokladtryffel toppad med havssalt. Eventuell stress lämnar min kropp och dessutom är snabbfikan gudagod, skänker mig vardagslyx och gör mig redo för shopping på ett ypperligt sätt. Allra bäst är det när jag får shoppa ensam (perfekta inköp kräver full koncentration!) och det fick jag idag tack vare min förtjusande mamma som var hemma och passade barnen:)

En rad skönheter fick följa med mig hem, häribland vardagskläder till småtjejerna (se Estelle och Noelles söta denimdressar nedan), pressys till mina vackra MAD-kollegor, bling bling i form av en ring med stoor sten och en underskön Samsøe & Samsøe klänning att bära på Noelles dop.


Stells i nyinköpt klänning


Nellie i jeansjumpsuit


Avrundar med ett tokhärligt foto på Estelle:) Lilldamen är på väg till dagis (i snö och 5 minusgrader) i klackskor. Hon tyckte, på allvar, detta var en kanonidé! "Äpplet faller inte långt ifrån trädet" så att säga...


Glamourleopard


Puss/ Beckis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar