måndag 9 januari 2012

Glädjecollage

Jag hade kunnat skriva om den totala energibrist som drabbat mig sedan nyår. Hur fullständigt orkeslös jag varit och hur halsbacillusker plågat mig i över en veckas tid. Men vem orkar egentligen läsa om halsont, risigt hår, 3-års trots, sömnbrist och annat tjafs? INTE jag i alla fall! Nu får det vara slut på självömkan à la "Gud-så-trött-jag-är-och-Gud-så-jobbigt-allt-är". Ärligt Beckis (korrekt iakttagelse, jag pratar med mig själv), bit ihop och kom igen!

Tänker istället på morgonens mysfrukost i stan med Micke, glädjen i Estelles ögon när hon såg att det snöat ute och hur Noelle, med sitt joller, charmade alla under kvällens BVC-träff. Också glad över att LillMollsan muntrade upp "Herr & Fru Trött" med ett besök härom dagen. Mallig över min nya thailändska tigertop (inte en överdel ifrån märket Tiger of Sweden utan ett linne med tigertryck). Lycklig över att lilla Adela blivit utskriven ifrån neonatalavdelningen. Nöjd med att jag kommer i mina "smaljeans" igen:) Dessutom ser jag fram emot inflyttningsfest hos Merino-Sanchez och MAD-dejt inom snar framtid. Med andra ord - Mycket att glädjas över!


Avslutar med ett "Glädjecollage"!
LOVE/ Beckis

8 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 <3 Kärlek i kvadrat <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Miljonerdriljoners pussar till hela familjen Rudolf/Johansson <3

    SvaraRadera
  3. Myyyyscollage!! <3

    SvaraRadera
  4. Nu blir det säkerligen collage i tid och otid då jag funnit en ny leksak - appen Photo Mess;) Kyss

    SvaraRadera
  5. Som jag saknar dig Hellis! Supermys om vi hinner ses före Cran Canaria annars träffas vi ju (och dricker vin) hos Merinos snart:) Love you!

    SvaraRadera
  6. <3 <3 <3 <3 Kärlek! Snart ses vi...kroppsmålade!...Du märker att jag hetsar..

    SvaraRadera
  7. Haha, Micke var kroppsmålad på en World Class fest en gång och jag på en Replay-modevisning... så man vet aldrig;) Kyss!

    SvaraRadera