söndag 20 november 2011

Desorienterade


Lost in Sävis


Med ett fullkomligt kasst lokalsinne förstår ni säkert att orientering i plugget inte direkt var min grej;) Idag utsatte jag Estelle för min totala oförmåga att hitta rätt. Hade lovat henne att gå till en ny lekplats i närheten av vårt hem, men var hamnade vi? Jo, mitt ute i skogen (?!). Fråga inte... Så här i efterhand känns det gott att kunna skryta med att jag minsann tog med döttrarna på en skogspromenad i det sköna (vår)vinter vädret men, då terrängen inte var helt optimal för en småhjulad Bugaboo, drog jag en suck av lättnad när vi åter hade asfalt under våra fötter;)


Huvudbonad à la Estelle


Noelle i gosig pälsmössa


"Hit skall vi gå!"


"Nej, förresten, denna vägen!"


Vilse i skogen


Solig söndag!/ Beckis

Ps Det är högst förståligt om ni undrar vad Estelle har på huvudet, men kreationen är högst genomtänkt skall ni veta! Varför välja mellan att vara "Byggare Bob" och prinsessa när man kan vara båda? Varför ha på sig en skön mössa när man kan ha ett snyggt diadem med handmålad pappskärm? Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar