torsdag 3 november 2011

Fab Friends


Kan man göra annat än att älska dessa "galningar"?!


Är det "lillördag" så är det;)


Jag hade kunnat berätta om historierna som gjorde att jag vek mig av skratt. Om berättelserna vilka fick mina ögon att tåras. Om kvällens höjdpunkter, samtalsämnen och skvaller. Men jag låter bli och viger istället detta inlägg helt åt att hylla tjejerna jag delade gårdagen tillsammans med. Åsa. Hellan. Tess. Brilan. Tack för inspiration, visdom, glädje, förtroende och kärlek. Livet är helt enkelt så mycket finare tack vare er. Glöm aldrig det.


Kalasredo:


Matchande mor & dotter


2-månaders guldklimpen & jag


Glad över att vara "på g"


Partypics:


Noelle känner sig som hemma


Huslig och (oförskämt) snygg värdinna


Hellan, jag, Tess & Lottis


Alla barn (och vuxna!) ÄLSKAR Tess


Toktrion & "Fröken cool"


Soffgos:


Triss i sötnosar


Gemensamma nämnare - synkade miner & lååånga fransar;)


Äntligen fick Noelle träffa Tessan


Pure love


Kramar Er!/ Beckis

2 kommentarer:

  1. Finner faktiskt inga ord fina fina Beckis! En sån underbart trevlig kväll! Kärlek Hellan

    SvaraRadera
  2. Hellan, jag tycker så otroligt mycket om dig <3

    SvaraRadera