måndag 21 november 2011

Sådan mor, sådan dotter


Glad & galen i glitterpannband


Trumpen, men oemotståndlig, minihippie


För att muntra upp mig själv (har haft halsont i över en vecka och tvingats ställa in såväl shopping med Milla som 1-års firande av sötnosen Ella) har jag gått igenom alla foton i datorn. Förutom bestämd haka, långa fingrar, smala fötter, temperamentsfullt sinne och havsblå ögon har jag och Estelle ytterligare en gemensam nämnare, nämligen vår förkärlek till huvudbonader. Diadem, pälsmössor, slokhattar och bandanas - we love them all:)
Låt hattparaden börja!



Rosettprydd mor


Dito dotter


Vivienne Westwood i all ära...


... men en luvbeklädd Stells är svårslagen!


Svart pälsmössa piggar upp stor...


... och liten


Snödrottning för en dag


Vintersessa


Farmor Ullas festhatt är en favorit...


... likaså fasters slokhatt


Cool i turban


Bandana ger en avslappnad look


More is more:)


Less is more:)


Avslutar med 5 bubblare, dvs inte fullt så vanliga (men störtsköna) huvudkreationer - papphatten, blöjmössan, leopardbaskern, tomtediademet & öronmuffen:)


Egendesignad skärmmössa


Blöjhatt


Leopardbasker


Hej tomtegubbar!


Gosigt & varmt om öronen


Hatten av - och sedan på igen;) - för Er, alla läsare!/ Busan


Ps1 Undrar fortfarande - Peter Persson, var är hatten? Ds1

Ps2 Den "gamla hederliga" mössan är ju inte heller fel! Definitivt inte om den sitter på VÄRLDENS GULLUNGE:) Ds2



2 kommentarer:

  1. Jag skrattar ihjäl mig!! Hatten, hatten... VAR är hatten Peter Persson! Ha ha!!!

    Finaste du!! Snygg som en tok!! Och Stellsan... Sötnosen nr 1!

    Saknar er massor!

    Kärlek från Tess

    SvaraRadera
  2. TACK Älskade Tess för att du alltid får mig på så bra humör!!! Längtar ihjäl mig efter dig! Ses 3:e eller till jul! Hjärtar dig!
    Ps PP - vi frågar igen: VAR är hatten? Hihi Ds

    SvaraRadera