tisdag 8 november 2011

Plötsligt händer det...


Bra jobbat älsklingen!


... och även om jag ej åsyftar en trisslottsvinst känns det definitivt som en sådan:) Noelle sov 10 h inatt! Jag repeterar - t i o timmar!!! Det är ungefär vad jag sover under 3 nätter i vanliga fall så gissa om jag blev överraskad imorse (för att inte säga chockad) när klockan visade 08.15 och jag inte blivit väckt en enda gång under hela natten. Vad hände där? Har lärt mig av BVC-Åsa att bebbar i Noells ålder kan klara sig ca 5 h utan mat men, oavsett orsak (tillfällig tur, extra trött dotter, oväckbar mamma), är det bara att tacka och ta emot! Piggare? Tja, inte märkbart (antar att jag ligger lite väl mycket "back" för det) men, definitivt, gladare! Bara själva vetskapen att sömnbristen nu är något reducerad gör mig på bra humör!


Något annat som förgyller tillvaron är, som bekant, shopping:) I torsdags hittade jag (med proffsiga och supersympatiska "NK Fashion Carolines" hjälp) det perfekta rockchica kitet till Noells glitter & glamour releasefest - Tiger skinnleggings och en sidentunika med vintagestrass ifrån australienska märket One Teaspoon. Nyinköpen kombinerat med Replaystilettos, nitbeklädd Sonia Rykiel clutch och maffiga accessoarer blir en cool outfit att fira minstingens ankomst i:) Ett hum hur jag kommer se ut på festen får ni här. Tack och lov att jag är lite "fylligare" än modellen;)


"Neva leggings"
(foto: Tiger of Sweden)


Tunika/klänning med vintage detaljer
(foto: One Teaspoon)


Spetstop att låta skymta fram under tunikan
(foto: One Teaspoon)


Sömn & shopping - det är finfina saker det! Och sushi;) I söndags kom mamma och pappa förbi med favvorätten och fantastiska blommor. Hjärtligt TACK - så oerhört snällt och uppskattat!!!

Puss/ Busan


Älskade pappa


Fräsch mat & ljuvliga rosor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar