onsdag 16 november 2011

Änglar finns!


Äntligen tillsammans - Nat & Noelle


Vackraste Åsa busar med mitt Hjärtegull


Änglar finns! Här mitt ibland oss. Är helt övertygad att Åsa och Nat är två förklädda "vingbrudar" som landat här på jorden för att göra mitt, och många andras, liv så mycket mer angenämt:) TACK för igår - för sällskap, superfina presenter och för att ni alltid får mig på bra humör! Har varit rätt risig senaste dagarna men såväl halsontet som tröttheten blev betydligt bättre under besöket. Fina vänner är, helt enkelt, bästa botemedlet!


Härliga bilder ifrån vår myskväll:


Estelle är pussugen. (Säg den som inte vill gosa med Leon!)


Skam den som ger sig;)


Pusskalaset fortsätter...


... mellan Nat & Nellie


... och Åsa & Nellie


Mina älsklingar


Systrarna Bus - minstingen flirtar


Systrarna Bus - stortjejen stojar


Idag - kurera halsont:( Djävulskapet kom tillbaka under natten... Nat & Åsa - kooom tillbaka!

Ha en fin dag!/ Beckis

4 kommentarer:

  1. Sötnos! Tack för supermysig och gottig kväll! Synd å säga att man var pigg imorse.. :-/ Hoppas det inte dröjer alltför länge till nästa gång! <3 Å

    SvaraRadera
  2. Åååh, saknar dig redan!
    Som vanligt är du sååå fin på alla bilder! Vet att du var rejält trött men det syns det inte ett spår utav:)
    Puuuss!

    SvaraRadera
  3. Käraste finaste donnorna!
    Kommer att leva länge på gårdagens kväll...
    Älskar er (utan sans ;-) )
    <3 Natte

    SvaraRadera
  4. Nat & Leon! We miss you!!!
    Längtar tills vi ses igen! KYSS

    SvaraRadera