lördag 5 november 2011

Bortskämda


Milla roddar både baby & soppa:)


Camilla med våra minstingar


Igår blev vi verkligt bortskämda utav min väninna och fd World Class kollega Camilla. Inte nog med att vi fick njuta av hennes (och förtjusande lilla Henriettas) sällskap under flera timmar, vi blev dessutom uppvaktade med både presenter i överflöd och hemmalagad soppa! Principiellt är jag helt emot att låta vänner ta med sig mat (det är värdinnans roll att skämma bort sina gäster) men då jag kände mig helt urlakad kunde jag inte motstå Millas generösa erbjudande att ta med sig hälsosoppa:) Och vilken soppa! Både supergod och helnyttig! TACK, Milla, för att du piggade upp både knopp och kropp:)


Henrietta 6 mån


Nellie 2 mån


Lite lurigt att fånga alla 4;)


Fotosessionen var, som sagt, inte helt lättuppstyrd;)










Härlig fredag som sagt var! Även torsdagen, innehållandes NK-shopping (tjo hooo!), var toppen! Skall blogga om lyxdagen snarast!

Önskar er en fin helg!/ Beckis

2 kommentarer:

  1. Sötaste vännina - så trevlig eftermiddag vi hade allihop. TACK för underbart sällskap. Ja, fotosessionen blev lite kaotisk men allt kan inte vara perfekt. Vad härligt osminkad, blek och oformlig man ser ut på bild, fniss ;O)
    Söta är de små liven och jag tycker fotografen gjorde ett bra jobb. Ser fram emot pepparkakor och bak. Kramar från Milla och Henrietta

    SvaraRadera
  2. KnasMilla, du är superFIN!!! Ser fram emot såväl shopping som pepparkaksbak:) Puss

    SvaraRadera