söndag 16 oktober 2011

På återseende


TACK för allt!


Nu har det blivit dags att sätta punkt för en ytterst härlig och lustfylld (men något för tidskrävande) period i mitt liv, nämligen (min stora hobby sedan drygt 1 år tillbaka) - bloggandet.

Har jag tröttnat? Inte alls - jag älskar såväl att skriva som att pyssla med bilder och få respons ifrån Er, underbara läsare. Jag känner dock att mitt bloggande hamnat i en "ond cirkel" där jag får dåligt samvete både när jag bloggar och när jag inte gör det. Skriver jag, vet jag att jag egentligen borde göra något annat - leka med Estelle, sköta om Noelle, umgås med Micke, ringa en vän, sätta på en maskin tvätt, sova... När jag inte lyckas få till ett inlägg på alltför lång tid, får jag abstinens och blir både irriterad och stressad över att jag aldrig hinner göra det jag vill.

Kanske blir saknaden alltför stor redan imorgon? Eller om en månad? Ett år? Kika gärna in "titt som tätt", för man vet aldrig när jag är tillbaka igen! Eventuellt lägger jag all tid jag kommer få nu när jag slutar blogga (haha) på att förverkliga en av mina drömmar - att skriva en bok! Antingen en novellsamling ("blogg i bokform") eller en härligt snaskig och glossig chic-lit:)


Från djupet av mitt hjärta - TACK för all glädje och kärlek Ni skänkt genom att läsa och kommentera. Kunde aldrig tro att bloggande kunde ge så mycket!

På återseende!/ Er Beckis


Ps Är Ni besvikna över att jag inte lever som jag lär - dvs att jag säger nej till att blogga trots att "det är roligare att säga ja" - var inte det! Jag säger (för en tid) nej till blogg, men ja till annat:) Kanske ovan nämnda bok?! Och inget är ju skrivet i sten... jag förbehåller mig rätten att när som helst börja igen;) I sådana fall kommer jag basunera ut nyheten på Åsas blogg, facebook och alla andra tänkbara ställen! Kyss! Ds

3 kommentarer:

  1. Tack fina du för en jättehärlig blogg,
    jag och många med mig kommer sakna den:(
    Ett stort lycka till med din eventuella bok, ser verkligen fram emot att läsa den!!!
    Puss och kram // Jenny S

    SvaraRadera
  2. Jag vill också läsa boken!! Och vem vet.. innan du vet ordet av är det jag som öppnat ett Twitterkonto åt dig!! ;) Pussssss

    SvaraRadera
  3. Kunde inte hålla mig ifrån bloggandet...
    Blogg OCH bok, så får det bli:)

    SvaraRadera